Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Μαμά για μένα θα πει Χέρια

                                                                                     Από την εκ Γρεβενιτίου  Γωγώ Φώτου


Τα χέρια που με πρωτοκράτησαν
Τα χέρια που μου χτένισαν τα μαλλιά
Τα χέρια που μου σκούπισαν τα δάκρυα
Τα χέρια που μου κούμπωσαν τα μπουφάν ψηλά ψηλά
Τα χέρια που πήραν τους πυρετούς μου
Τα χέρια που χόρτασαν την πείνα μου
Τα χέρια που ίσιωσαν το νυφικό μου
Τα χέρια που κόντυναν τη φούστα μου
Τα χέρια που ύψωσαν το θάρρος μου
Τα χέρια που με έπλυναν, με παρηγόρησαν, με αγκάλιασαν
                                        παρ΄ ότι κανείς δεν τα φίλησε αυτά.

Xέρια που έδωσαν και μόνον δίνουν
Χέρια που κέντησαν και ομόρφυναν τον κόσμο
Χέρια σκληρά χωρίς κόκκινα νύχια
που το χάδι τους δεν χρειάστηκε φτιασίδωμα
γιατί η αγάπη περνά αφτιασίδωτη
ακόμα και μέσα από αγκαθωτά χέρια.

Τα χέρια σου φιλώ μαμά
κι ευγνωμονώ που έχω
Στα χέρια σου κρατάς για πάντα την καρδιά μου
και μες τα χέρια σου βλέπω τα δικά μου.
Είναι κομμάτι μου τα χέρια σου
Είναι κομμάτι σου η καρδιά μου
Μακάρι τα χέρια μου να έφταναν
να χαϊδέψουν την καρδιά σου.

Χέρι-καρδιά-καρδιά-χέρι-έτσι περνάει η αγάπη
και πάντα θα ψηλαφίζω την αγάπη σου
γιατί θα πηγαίνει χέρι-χέρι με τη δική μου αγάπη.