Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Οι ήρωές μου!

 


Με αφορμή τις «επιτυχίες» του Τσιτσιπά και της Σάκαρη στο τένις και τόσο τις εκδηλώσεις θαυμασμού όσο και τις εκφράσεις «ήρωες», νιώθω κάπως παράξενα! Για μένα κανένας αθλητής δεν κάνει τίποτα σπουδαίο! Διασκεδάζει με ένα άθλημα, δοξάζεται και κονομάει, κάποιοι μάλιστα, τεράστια ποσά!

Ποιοι είναι οι ήρωές μου, ποιους θαυμάζω:

Από το χωριό μου, το Γρεβενίτι:

·      Τον Δημήτρη Ράιο: Από μικρός ορφανός από πατέρα και με μια πάμφτωχη, αλλά ηρωίδα μητέρα, κατάφερε να γίνει Καθηγητής Πανεπιστημίου!

·      Τον Βασίλη Τριάδη: Οικογένεια πάμφτωχη, τίμια, ξενιτεύτηκαν στη Γερμανία και έφτασε να γίνει  CEO (Διευθύνων Σύμβουλος) σε μεγάλη πολυεθνική! Δεν ξέχασε το χωριό του και συνεχώς το ευεργετεί!

·      Τον Ιωάννη Πετρίδη, τον Νικόλαο Μαλάμη, τον Τισσανάκη, κ.ά. , που αντί να φάνε τα λεφτά, που με κόπο έβγαλαν στην Αμερική, σε γλέντια και διασκεδάσεις έκαναν έργα-πολιτιστικό κέντρο, νοσοκομείο, καμπαναριό- στο χωριουδάκι τους!

·      Θαυμάζω τον φίλο μου τον Γιάννη τον Βόντινα, που έχει 500 ζωντανά και καταφέρνει κάθε μέρα να τα …κάνει καλά και να μην τα τρώνε οι λύκοι! 

·      Θαυμάζω κάτι μανούλες από το χωριό, που χωρίς τους άντρες τους κατάφεραν ΤΙΜΙΑ να μεγαλώσουν τα παιδιά τους! Εφτά ρολάν γκαρός κι ένα παγκόσμιο κύπελλο! ΗΡΩΙΔΕΣ!

·      Θαυμάζω μανούλες με τρία, τέσσερα παιδιά, και κάποιο με ειδικές ανάγκες, που βλέπεις την τιμιότητα, την αξιοπρέπεια και την περηφάνειά τους να ξεχειλίζει από τα μάτια τους! ΗΡΩΙΔΕΣ!

·    Θαυμάζω τους πιλότους της Π.Α., που με λίγα χρήματα παίζουν τη ζωή τους κορόνα-γράμματα, και μερικοί «δώσαν» τα νιάτα τους!

·  Θαυμάζω αυτούς, που τους βλέπω πρωί πρωί με ένα καροτσάκι να ψάχνουν τα σκουπίδια!

·      Θαυμάζω τους γονείς με ειδικά παιδιά! ΗΡΩΕΣ!

·      Θαυμάζω αυτούς που έδωσαν την ζωή τους για μια ιδέα! Ακόμα και …λάθος  ιδέα!

·      Θαυμάζω τον Ναπολέοντα Σουκατζίδη! Τον είχαν βάλει οι Γερμανοί στη γραμμή να τον εκτελέσουν, αλλά επειδή ήξερε γερμανικά και τον χρησιμοποιούσαν για μεταφραστή  του είπαν να βγει από τη γραμμή και να βάλουν να εκτελέσουν άλλον! Και ο Σουκατζίδης είπε: «Αυτή η θέση είναι δικιά μου!» και τον εκτέλεσαν στην Καισαριανή! ΗΡΩΑΣ

Αυτοί και άλλοι παρόμοιοι είναι οι ΗΡΩΕΣ μου και είμαι υπέρ του ερασιτεχνικού αθλητισμού!

Προτιμώ 1000 να παίζουν τένις το απόγευμα, για την πλάκα τους, παρά έναν καλοπληρωμένο Τσιτσιπά, ίσως και ξετσίπωτο ενίοτε...

Θυμηθείτε οι πιο παλιοί την άρση βαρών, την άνοδο, την πτώση και τα παραλειπόμενα…

Γέλασα όταν άκουσα ότι στην ομάδα που πήρε το κύπελλο, οργανώθηκε υποδοχή ηρώων!...

Δεν μου αρέσει η κοινωνία των θεατών, μου αρέσει μια κοινωνία πρωταγωνιστών!

Και…προσοχή στη  λέξη «ΗΡΩΑΣ»! Εκεί που πρέπει,  έχει χάσει το νόημά της! 

                                                                                                          Γιάννης Σιούλας