Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Άρχισε τις εργασίες του ο Δασικός Συνεταιρισμός Γρεβενιτίου

Φωτό: Λάμπρος Μαζανίτης (17/6/2015)
Στις 17 Ιουνίου 2015 άρχισε τις εργασίες του ο Δασικός  Συνεταιρισμός Γρεβενιτίου.  Στον συνεταιρισμό  εργάζονται  14 συγχωριανοί. Πρόκειται για μια δύσκολη και επικίνδυνη εργασία, γι' αυτό  όλοι ευχόμαστε να είναι δυνατοί, και υγιείς να τελειώσουν και φέτος την εργασία τους. 
Οι γρεβεντάτες υλοτόμοι φέτος ξεκίνησαν την εργασία τους από το δημόσιο δάσος της Κεράνας (Κυρα-Άννας;) και οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου δύο μήνες. Οι τιμές στην αγορά ξυλείας είναι μέτριες και ελπίζουν να πετύχουν σχετικά καλές τιμές.  

Φωτό: Λάμπρος Μαζανίτης (17/6/2015)
Πρόεδρος του Συνεταιρισμού είναι ο Δημήτριος Βόντινας  του Μενελάου
Αντιπρόεδρος είναι ο Κωνσταντίνος Κατσίκης
Ταμίας ο Βασίλειος Τζουβάρας
 Να ευχηθούμε περαστικά στον Πρόεδρο, γιατί στο ξεκίνημα είχε ατύχημα, έσπασε το πόδι του. Να ευχηθούμε στη συνέχεια να μην πάθει κανένας ούτε γρατσουνιά!
                                       
Επιτρέψτε μου...
  Μικρός όταν πήγαινε ο πατέρας μου στο δάσος για εργασία με τον Συνεταιρισμό, πήγαινα κι εγώ. Φτιάχναμε μια καλύβα και σε αυτήν μέναμε. Κατεβαίναμε  στο χωριό κάθε Σάββατο απόγευμα. Ο πατέρας μου κοιμόταν σε ένα κρεβατάκι εκστρατείας κι εγώ έφτιαχνα ένα στρώμα από φτέρες. Επειδή φοβόμουν μην με δαγκώσει τη νύχτα κανένα φίδι, έτριβα γύρω από τη σκηνή σκόρδο! 
  Όταν ήμουν φοιτητής  η Συνέλευση του Συνεταιρισμού αποφάσισε, κατά παρέκκλιση του καταστατικού, να με γράψει στον Συνεταιρισμό προκειμένου να με βοηθήσουν να σπουδάσω. Το θυμάμαι με ευγνωμοσύνη!