Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Η Μαθηματικός Νατάσα Παναγιωτοπούλου, εκ Γρεβενιτίου, για τα θέματα των μαθηματικών!

Μαθηματικά: Κλιμακούμενης δυσκολίας τα θέματα του νέου συστήματος, με ιδιαίτερες δυσκολίες του παλαιού...


Καλά δομημένα θέματα, κλιμακούμενης δυσκολίας αντιμετώπισαν οι υποψήφιοι που εξετάστηκαν στα μαθηματικά με το νέο σύστημα, σε αντίθεση με εκείνους που έδωσαν με το παλαιό, οι οποίοι είχαν να αντιμετωπίσουν θέματα με ιδιαίτερες δυσκολίες.
«Η καλή δομή στα θέματα του νέου συστήματος θα οδηγήσει σε καλύτερες βαθμολογίες, σε αντίθεση με εκείνα του παλαιού, που είχαν ιδιαίτερες δυσκολίες και θα έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλές, ίσως και αρκετά χαμηλές βαθμολογίες», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νατάσσα Παναγιωτοπούλου, Μαθηματικός, καθηγήτρια επίσης στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου, σύζυγος του Αντώνη Πέτσιου, κόρη του Γρηγόρη Παναγιωτόπουλου και της Ρίκης Μότση, από το Γρεβενίτι το χωριό των μαθηματικών!...
Πιο αναλυτικά, όσον αφορά τα θέματα του νέου συστήματος, η κ. Παναγιωτοπούλου τα χαρακτήρισε «όμορφα δομημένα, χωρίς ακραία ζητούμενα» και ανέφερε ότι κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης. «Υπήρχε κλιμακούμενη δυσκολία στα θέματα, με εφικτή τη βαθμολογία πάνω από τη βάση για τους μέτρια προετοιμασμένους μαθητές», σημείωσε.
Τα θέματα Β και Γ ήταν σε γενικές γραμμές διαχειρίσιμα και από μέτριους μαθητές, ενώ το θέμα Δ είχε αυξημένο δείκτη δυσκολίας. «Χρειαζόταν χρόνο για να το επιλύσει κανείς, αρκεί να ήταν καλά προετοιμασμένος», είπε.
Σχετικά με τα θέματα του παλαιού συστήματος, η κ. Παναγιωτοπούλου τόνισε ότι υπήρχε μεγάλη απόκλιση στο βαθμό δυσκολίας, σε σχέση με τα θέματα του νέου συστήματος, στο βαθμό που «πολλοί απόφοιτοι ίσως μετανιώσουν που επέλεξαν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα».
Τα θέματα Γ και Δ θεωρούνται πολύ δύσκολα. Ειδικότερα, όπως είπε η κ. Παναγιωτοπούλου, το Γ1 θέμα απαιτούσε γεωμετρικές γνώσεις από παλαιότερες τάξεις, κάτι που αναμένεται να έχει δυσκολέψει τους μαθητές. Το Δ θέμα ήταν ιδιαίτερης δυσκολίας. «Ήθελε πολύ χρόνο για να αντιληφθεί ο μαθητής τι ζητείται και πώς θα επιλύσει το θέμα», κατέληξε.
Σημειώνεται, ότι για τους υποψηφίους που δίνουν με το παλαιό σύστημα, των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας, τα Μαθηματικά είναι μάθημα με συντελεστή βαρύτητας και θα επηρεάσει την τελική «αποκομιδή» μορίων.