Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ευχές από την ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ!

Αγαπητέ μου κύριε, Γιάννη Σιούλα
 
Εύχομαι υγεία χαρά και ευτυχία σε εσένα, στην οικογένειά σου και σε όλους τους πατριώτες μας, όπου και αν βρίσκονται.
Κατ' αρχάς να σε ευχαριστήσω και να σε συγχαρώ για την έμπνευση και τον πρωτεύοντα ρόλο που παίζεις στο νεοσύστατο ηλεκτρονικό σύστημα εφημερίδας "το Γρεβενίτι" το οποίο καθιστά δυνατή την επικοινωνία ημών τών αποδήμων με το αγαπημένο και πάντα αξέχαστο Γρεβενίτι.
Αγαπητέ μου Γιάννη, λόγο το ότι απουσιάζω περίπου 57 χρόνια απο το χωριό μας και 48 απο τα Γιάννενα, υπάρχουν ορισμένες αμφιβολίες στο μυαλόμου που έχουν σχέση με το ποιος είναι ποιος, και γι΄ αυτόν τον λόγο εκ των προτέρων ζητώ συγνώμην σε περίπτωση που κάνω κάποιο λάθος.
Πιστεύω πως είσαι ο γιος του Κώστα και της Αλίκης Σιούλα.
Αγαπητέ μου, Γιάννη, σε υπέρ ευχαριστώ που απάντησες στο μήνυμά μου με το οποίο μεν με βεβαιώνεις αλλά και με εκπλήττεις που λες ότι με θυμάσαι. Είναι πράγματι μεγάλη ευλογία η καλή μνήμη και το αίσθημα   της αγάπης στο άνθρωπο είναι ο κρίκος που μας συνδένει πνευματικά και σε ευχαριστώ που με θυμάσαι. 
Αγαπητέ μου Γιάννη, συγγενείς, φίλοι και πατριώτες, συνιστώ κουράγιο, υπομονή και Ελπίδα και η κρίση θα περάσει.Πιστεύω πως κάτι καλό θα φέρει στο πέρασμά της, <το πάθημα θα γίνει μάθημα>.
Εδώ πρέπει  να τελειώσω διότι αρκετά σε κούρασα και σε παρακαλώ
χαιρέτησέ μου τα μέλη της οικογένειάς σου και όλους τούς πατριώτες μας
 και εάν κανείς θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου ποιο κάτω παραθέτω τα μέσα επικοινωνίας.
                                                     Διατελώ, με αγάπη
                                                  από το Σίδνεϊ Αυστραλίας, 
                                                        Τάκης Παϊλας.
                                                    jgpailas@gmail.com 
 
Σχόλιο:
 
Αγαπητέ συγχωριανέ, Τάκη Παϊλα
 
Οι επιστολές σου μου έδωσαν χαρά, αλλά και με συγκίνησαν.
Είσαι ο πρώτος και για την ώρα ο μόνος από τους απόδημους Γρεβεντάτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της εφημερίδας. Είμαι βέβαιος πως χάρηκαν  όλοι οι συγχωριανοί και ιδιαίτερα οι πιο μεγάλοι, που σίγουρα θα σε θυμούνται.
Αν με το ¨ΓΡΕΒΕΝΙΤΙ¨ καταφέρω ώστε οι απόδημοι Γρεβεντάτες να νιώθουν λίγο πιο... κοντά το Γρεβενίτι, είμαι πολύ χαρούμενος και αυτό μου δίνει όρεξη και κέφι να συνεχίσω.
Με συγκίνησες που θυμάσαι τους γονείς μου, αλλά πιο πολύ με συγκίνησες που θυμήθηκες ότι έχω το όνομα του παππού μου, του Γιάννη του Σιούλα.
Eύχομαι σε εσένα και στην οικογένειά σου  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ευτυχισμένο το 2013 και καλή αντάμωση το Δεκαπενταύγουστο στο ωραίο μας Γρεβενίτι!
                                                                                                                           Γιάννης Σιούλας