Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

ΠΟΙΗΜΑ: Για τον εγγονό μου Δημήτρη Φάφα

Ο  γάμος του Δημήτρη Φάφα και της Δήμητρας
 σημείο αναφοράς για το Γρεβενίτι!(22/8/10)



Εδώ στο γέρο πλάτανο σαν  ήμουνα παιδάκι
την γκλίτσα στους ώμους έβαλα λες κι ήμουν τσοπανάκι.

Κάποιος με  είδε κι έβγαλε μια φωτογραφία
τώρα στον ίδιο πλάτανο γαμπρός με την συμβία.

Ω! παππού μου, παππούλη μου
για σένα τόχω κάνει
το γάμο και τα γλέντια μου
ίσως και να κοιτάζεις
απ΄του βουνού κάποια κορφή
κι ευφραίνεται  η καρδιά σου
αφού δεν αξιώθηκες
να δεις από σιμά σου!

Εδώ στο γέρο πλάτανο η στέψη μου θα γίνει
να βρει ανάπαυση η ψυχή κι ο γάμος μας γαλήνη.

Να κάμω τέσσερα παιδιά σε όλους να δωρίσω
όπου πολύ μ΄αγάπησαν να τους ευχαριστήσω!

Για να γεμίσει το χωριό νέας γενιάς  Φαφάκια
να κάθονται στον πλάτανο ν΄ακούν παραμυθάκια!

Το ποίημα έγραψε η Δήμητρα Κάσσα, γιαγιά του Δημήτρη, στις 22 -8- 2010, την ημέρα της στέψης, που έγινε κάτω από τον πλάτανο και το τρικούβερτο γλέντι που ακολούθησε στο Μεσοχώρι με καλεσμένους όλους τους Γρεβεντάτες! 

Το ποίημα αφιερώνει η Μαρία Φάφα στη μνήμη:
Του αείμνηστου και λατρεμένου συζύγου της Τάσου Φάφα
Στη μνήμη  της μητέρας της Δήμητρας Κάσσα(+29-8-2016)
Στη μνήμη του πεθερού της Μήτσου Φάφα(+29-9-2007)





Ο  Γρεβενιτολάτρης Τάσος  Δ. Φάφας, ο γιος του Δημήτρης Φάφας και η εγγονή του Βερενίκη, σε ευτυχισμένες στιγμές στο Μεσοχώρι Γρεβενιτίου!