Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

Αντιδήμαρχοι στο Δήμο Ζαγορίου


Με  απόφαση  του  Δημάρχου:

 Ορίζει Αντιδημάρχους του Δήμου Ζαγορίου, από 06/09/2019 έως 05/09/2020, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:
 Α.Ορίζει Θεματικό Αντιδήμαρχο το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Ρούσκα Παναγιώτη του Βασιλείου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Την υπογραφή όλων των εγγράφων που αφορούν τη βεβαίωση και είσπραξη των εσόδων του Δήμου. 2. Την υπογραφή Πιστοποιητικών και βεβαιώσεων παντός τύπου που αφορούν τον Δήμο. 3. Την ευθύνη στον τομέα καθαριότητας. 4. Την ευθύνη στον τομέα περιβάλλοντος. 5. Την ευθύνη στον τομέα ύδρευσης & ηλεκτροφωτισμού. 6. Την ευθύνη στον τομέα των έργων και των προμηθειών. 7. Πολεοδομικά ζητήματα – επεκτάσεις – κτηματογραφήσεις χρήσης γης – έλεγχος αυθαιρέτων. 8. Τον συντονισμό και την εποπτεία των αυτοκινήτων και των μηχανημάτων του Δήμου. 9. Τον συντονισμό των αγροτικών ιατρείων. 10. Τον συντονισμό και εποπτεία λειτουργίας των Νομικών προσώπων του Δήμου. 11. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Β. Ορίζει κατά τόπον αρμόδιο Αντιδήμαρχο για τις Δημοτικές Ενότητες Ανατολικού Ζαγορίου και Βοβούσας το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κίτσιο Ηλία του Ευθυμίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες. 2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες. 3. Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες. 4. Την παρακολούθηση της λειτουργίας των αγροτικών ιατρείων. 5. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων. 6. Την υπογραφή όλων των εγγράφων που αφορούν τη βεβαίωση και είσπραξη των εσόδων των δημοτικών ενοτήτων. 7. Την συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Τοπικών κοινοτήτων και των εκπροσώπων των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Γ. Ορίζει κατά τόπον αρμόδιο Αντιδήμαρχο για τις Δημοτικές Ενότητες Κεντρικού Ζαγορίου και Παπίγκου το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τσαπάρη Ιωάννη του Κωνσταντίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες. 2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες. 3. Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες. 4. Τον συντονισμό και εποπτεία θεμάτων εκπαίδευσης, τουρισμού, πολιτιστικών δραστηριοτήτων και συνεργασίας με συλλόγους και φορείς. 5. Την παρακολούθηση της λειτουργίας των αγροτικών ιατρείων. 6. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων. 7. Την υπογραφή όλων των εγγράφων που αφορούν τη βεβαίωση και είσπραξη των εσόδων των δημοτικών ενοτήτων. 8. Την συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Τοπικών κοινοτήτων και των εκπροσώπων των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 9. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ρούσκας Παναγιώτης του Βασιλείου και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο κ. Δήμαρχος Σουκουβέλος Γεώργιος.