Greveniti.blogspot.gr - Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΙΤΙΟΥ

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Μου αρέσει η ακρίβεια!

 


Σπάνια βλέπω ειδήσεις! Κάνω "δίαιτα"! Μου έχει κάνει καλό!  Έχω χάσει...νεύρα και έχω πάρει διάθεση!
Σήμερα όμως είπα να σπάσω τη δίαιτα και να δω ειδήσεις, μιας και ένα κανάλι θα παρουσίαζε μια δημοσκόπηση. 
Οι δημοσκοπήσεις αρέσουν στους μαθηματικούς, γιατί εκεί ποσοτικοποιούνται καταστάσεις, εκφράζονται με αριθμούς και ερμηνεύονται πιο καλά. "Οι αριθμοί και η αριθμητική λένε πάντα την αλήθεια!"
Στην ερώτηση: "Πώς βλέπετε την ακρίβεια;"
  • 16% απάντησαν:  "θετικά" !
  • 26% απάντησαν: "Ούτε θετικά, ούτε αρνητικά"! 
 Δηλαδή ένα 42%   βλέπει την ακρίβεια θετικά ή αδιάφορα! Είναι δυνατόν να δόθηκαν τέτοιες απαντήσεις! Ακόμη κι αν ισχυριστεί κάποιος ότι κάποιοι-λίγοι-κερδίζουν, να θυμίσω ότι: "Όταν αυξάνονται οι τιμές, πέφτει η κατανάλωση, μειώνεται η είσπραξη, άρα και τα κέρδη".  
Τελικά, είμαστε ηλίθιοι, μας περνούν κάποιοι για ηλίθιους  ή μάλλον ο άνθρωπος από τον homo sapiens (άνθρωπος σοφός) έχει περάσει στον  homo idiot (άνθρωπο ηλίθιο)!
Βέβαια, η ηλιθιότητα ενέχεται στην ανθρώπινη φύση με τη διαφορά ότι στις περισσότερες περιπτώσεις εμφανίζεται ως μεταδοτική και ανίατη. Όπως αναφέρει ο Κάρλο Μ. Τσιπόλα στο βιβλίο: Οι Βασικοί Νόμοι της Ανθρώπινης Ηλιθιότητας, "το ποσοστό των ηλιθίων ανθρώπων υπερβαίνει πάντά τις εκτιμήσεις μας". 
Παρηγορήθηκα, δεν είμαι μόνος μου, είμαστε πολλοί! ή "σιουρήξαμαν", που θα λέγαμε και στο Γρεβενίτι!... 
                                                                                                     Γιάννης Σιούλας